Express-Kuvan asiakaspalvelu

Ota yhteyttä

Vastaamme kysymyksiisi valokuvauspalveluistamme, tuotteistamme ja tilauksista. Asiakaspalvelu on avoinna arkipäivinä klo 11.00–13.00. Jos puhelinjonossa on paljon odottajia, suosittelemme sähköpostia. Vastaamme postiisi vuorokauden sisällä.

Konsumentverkets upplysningstjänst

Hallå Konsument – www.hallakonsument.se
Oberoende vägledning inom konsumentverket

ARN

www.arn.se
ARN ger dig som konsument möjligheten att få tvister prövade.
Allmänna reklamationsnämnden, Box 174, 101 23 Stockholm







    Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin

    Täältä löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin valokuvauksista ja niiden etenemisestä. Jos et löydä vastausta kysymykseesi, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi lisätietoja.

    IBAN: FI75 4055 0017 9933 83

    Pankki: Aktia

    BIC: HELSFIHH

    Ei valitettavasti. Kuvat on liitetty kuhunkin laskuun, joten on tärkeää, että jokainen tuote maksetaan vastaavalla laskulla/viitenumerolla.

    Jos et ole saanut seuralta/koululta sähköistä ilmoittautumislinkkiä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen info@expresskuva.fi.

    Ei valitettavasti. Jokainen kuvapaketti on palautettava erikseen.

    Kuvat voidaan jakaa kahtia. Ellei hinnastossa toisin mainita, maksatte puolet yhden kuvan hinnasta.

    Jos haluatte lisää kuvia, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen info@expresskuva.fi.

    Muotokuvia ja ryhmäkuvia säilytetään vuoden ajan kuvan ottamisen jälkeen. Vuosikirjat ovat myynnissä vain kyseisen lukuvuoden ajan.